חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
opening times
ראשון - חמישי

8:00-20:00

pin 3
כל הארץ

אספקה והתקנה לכל חלקי הארץ

הרחקת יונים והתקנת מוצרים להרחקת יונים

דחליל עורב אפור עומד

דחליל עורב אפור עומד מפלסטיק – שיטה יעילה במיוחד

יונים נחשבות אמנם לסמל השלום, אבל כשהן מגיעות למרחב הביתי שלנו – מתחילה מלחמה של ממש. אנחנו מתחילים לחפש פתרונות הרחקת יונים, ורואים שיש לא מעט דרכים: רשתות יונים וציפורים קטנות, דוקרנים נגד יונים, קפיץ מקפיץ להרחקת יונים וגם דחלילים… אבל לא הדחלילים בצורת אדם שאתם מכירים. הם פשוט לא עושים על היונים רושם. הבחירה הנכונה היא דחלילים להרחקת יונים, ובכלל זה דחליל עורב אפור.

כך דחליל עורב אפור יכול להרחיק יונים

כשבוחנים את מערכת היחסים בין עורבים לבין יונים, אפשר להבין את היתרונות של דחליל עורב להרחקת יונים. למרות שעורב לא נחשב לעוף דורס, הוא אלים ולכן גם מאיים. חשוב לא פחות הוא שעורבים מתחרים עם יונים על המקום, כך שיונה שמבחינה בעורב עשויה לבחור ב"אחורה פנה". בכך עורב נגד יונים יכול להוכיח את עצמו כפתרון מוצלח, שלא דורש מכם דבר מלבד רכישה של הדחליל ותלייה שלו. התלייה עצמה נעשית בצורה פשוטה, באמצעות כבל המגיע יחד עם הדחליל, כך שהפתרון מתאים למי שמחפש הרחקת יונים עשה זאת בעצמך.

כיום אפשר למצוא דחלילים להרחקת יונים שמדמים את בעל החיים המרתק הזה באופן כמעט מדויק. הם מגיעים בגודל אמיתי, וכוללים אפילו אצבעות וציפורניים ליצירת הרושם ואפקט ההפחדה הדרושים. הדחלילים עשויים מפלסטיק, חומר גלם המציע כמה יתרונות חשובים: הוא זול לייצור ולרכישה, ובעיקר נשמר היטב בתנאי מזג האוויר השונים. המשמעות היא שהעורב צפוי לשמור על עצמו היטב בסביבה החיצונית בה תמקמו אותו, כך שאתם מקבלים פתרון שיכול לשמש אתכם לפרקי זמן ארוכים.

דחליל עורב אפור

אפור, או שחור? הצבע כן קובע

ההחלטה לרכוש עורב להרחקת יונים היא מצוינת בנקודת ההתחלה שלה, אבל עדיין יש כמה סוגיות שחשוב לשים אליהן לב. הצבע בהחלט קובע, כאשר יש שתי אפשרויות עיקריות: עורב דחליל שחור או עורב דחליל אפור, בו נעסוק כרגע. ההבדל העיקרי בגוון בין שני סוגי הדחלילים מגדיר במידה רבה את השימושיות של כל אחד מהם, על פי כלל די פשוט.

כשבוחרים דחליל להרחקת יונים, מחפשים למעשה ליצור דמות מאיימת שהיונה מכירה וחוששת ממנה. לכן חשוב לראות מהם מאפייני העורבים בסביבת המחיה המרכזית של היונים. כלל האצבע הוא שעורבים אפורים גדלים לרוב באזור המרכז והצפון, ולכן הבחירה בדחליל עורב אפור היא רעיון מצוין. בכל מקרה, תשמחו בוודאי לשמוע בהקשר הזה שעורב אפור הוא העוף הנפוץ ביותר בישראל.

הפתרון שלכם נמצא כאן

כחברה המתמחה בייבוא, אספקת והתקנת מוצרים להרחקת יונים, עופי יונה תשמח ללוות אתכם במסע שלכם לעבר "הסכם שלום" עם היונים. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ ראשוני, שיאפשר לכם בין השאר להבין את מידת ההתאמה של עורב להרחקת יונים בצבע אפור. נשמח לספק לכם את המוצרים האיכותיים ביותר בתחום, במחירים נוחים.

תוכן עניינים
יצירת קשר