חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
opening times
ראשון - חמישי

8:00-20:00

pin 3
כל הארץ

אספקה והתקנה לכל חלקי הארץ

הרחקת יונים והתקנת מוצרים להרחקת יונים

קפיץ מקפיץ להרחקת יונים

קפיץ מקפיץ להרחקת יונים – ושהיונים יקפצו למקום אחר…

יונה

קפיץ מקפיץ להרחקת יונים הוא פתרון ייחודי לחניית יונים על רעפים, רוכבים, בתי מלון, בתי אבות וגני ילדים. זהו פתרון גמיש, נגיש ובטוח,  שאינו מזיק לבני אדם. לכן הוא נחשב לפתרון מבוקש.

אחת התכונות העיקריות של יונים, שמשפיעות על האפשרות של הרחקת יונים, היא שהן עומדות על גבי משטחים יציבים בלבד. זוהי הסיבה לכך שהדוקרנים חייבים להיות גמישים, עם היכולת לחזור לצורתם המקורית, ולאו דווקא חדים כפי שעשויים לחשוב במבט ראשון. אבל מה עושים במקומות בהם לא ניתן להתקין דוקרנים, דוגמת משטחים רעוע, מקומות בעלי קירבה לילדים או סתם כאשר מעוניינים למנוע את הפגיעה האסתטית האפשרית הכרוכה בהתקנה? במקרה הזה אנחנו ממליצים להתקין קפיץ מקפיץ להרחקת יונים.

 

מהו קפיץ מקפיץ להרחקת יונים?

קפיץ מקפיץ להרחקת יונים פועל בצורה דומה לזו של דוקרנים: הוא מהווה מחסום לנחיתה של יונים על גביו ומשמש משטח שאינו יציב. חוסר יציבותו של הקפיץ המקפיץ גורם ליונה אי נוחות ומדרבן אותה לעבור למקום אחר. בניגוד לדוקרנים הקפיץ המקפיץ הוא מסולסל ואינו כולל פינות חדות, כך שניתן להיות בטוחים לחלוטין כאשר ממקמים אותו בסביבת ילדים.

הקפיץ מקפיץ עשוי לרוב נירוסטה (פלדת אל חלד) ועבר תהליכים מיוחדים לשימור צורה, גמישות וקפיציות. כל אלו נדרשים על רקע העובדה שהקפיץ ימוקם בחלל החיצוני, ולכן יהיה חשוף באופן כמעט תמידי לתנאי מזג האוויר השונים. הקפיץ צפוי להישמר היטב למשך תקופה ארוכה, של שנים על גבי שנים.

להלן המידות העיקריות של קפיץ מקפיץ:

  • אורך בפתיחה – 7 מטר.
  • עובי חוט – 1.5 מ"מ.
  • קוטר- 9 ס"מ

הרחקת יונים

איפה כדאי להתקין קפיץ מקפיץ?

קפיץ מקפיץ להרחקת יונים הוא פתרון מצוין בלא מעט תרחישים. ממש על קצה המזלג קפיץ מקפיץ מומלץ להתקנה בתוך מרזבים, על גגות רעפים או גגונים, בליטות מקירות, השטח שמתחת לדוד השמש, מעקות, אדני חלון, אדניות פרחים – והרשימה עוד ארוכה. יתרון מרכזי הוא שהקפיץ נחשב לקל משקל, כך שאפשר להרים אותו לצורך ניקיון שלו או של החלל על גביו הוא מוצב.

הסוגיה המרכזית שחשוב להתייחס אליה היא מהם מאפייני המבנה הנתון או התשתית לה רוצים לספק את ההגנה. בגגות רעפים היונים מעדיפות את הרוכבים ואת קצה הגג. על הרוכבים, הפתרון המתבקש הוא קפיץ מקפיץ. בקצה הגג, קפיץ מקפיץ על קצה הרעף יכול לסייע מאוד כאשר אין מרזב. ומה עושים כאשר כן יש מרזב? במקרה כזה מומלץ לבחור בדוקרני נירוסטה על קצה המרזב, או בחוט רטט על הקצה.

המשמעות של כל אלה היא שמומלץ מאוד לפנות לחברה מקצועית ומנוסה המכיר את התחום של הרחקת יונים כמו את כף ידה, שתוכל לייעץ ולהתאים עבורכם את הפתרון האידיאלי. כך למשל הקפיץ המקפיץ אינו יכול לפתור בעיות קינון.

קפיץ מקפיץ

תנו לנו לעשות לכם את החיים קלים

ההתקנה של קפיץ מקפיץ נחשבת לפשוטה בכל קנה מידה, ונעשית באמצעות 13 תופסנים (קליפסים) שמגיעים עם המוצר. כל שיש לעשות הוא לחבר את התופסים הייעודיים המצורפים אל הקפיץ, ולקבע אותם אל משטח העבודה הרצוי. התקנה של הקפיץ בצורה כזו תציע לכם גם גמישות, כך שתוכלו להסיר ללא קושי את הקפיץ ולהעביר אותו למקום אחר, במידת הצורך.

ההתקנה דורשת ציוד בסיסי מאוד ומיומנות טכנית סבירה, אבל כמובן שאתם ממש לא חייבים לבצע את זה באופן עצמאי. אנחנו מציעים שירותי אספקה והתקנה של קפיץ מקפיץ להרחקת יונים לכל חלקי מדינת ישראל, לצד מגוון רחב של פתרונות ומוצרים שירחיקו מכם את כל מה שדורש הרחקה. אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך האתר, בטלפון 052-2601863 או בעמוד הפייסבוק לקבלת ייעוץ ראשוני ומידע נוסף.

יונים - קליפסים לקפיץ מקפיץ

 

 

 

תוכן עניינים
יצירת קשר