חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
opening times
ראשון - חמישי

8:00-20:00

pin 3
כל הארץ

אספקה והתקנה לכל חלקי הארץ

הרחקת יונים והתקנת מוצרים להרחקת יונים

דחליל עורב שחור עומד מפלסטיק

דחליל עורב שחור עומד מפלסטיק: שיטה יעילה במיוחד

תוכלו למצוא כיום לא מעט פתרונות בשביל הרחקה. חלק מהם מבוססים על חסימת הגישה של היונים למקומות עליהם אנחנו רוצים להגן, כשהדוגמה המובהקת היא רשתות להרחקת יונים. תוכלו למצוא מוצרים שמקשים על היונים להתיישב ולקנן במרחב הפרטי שלכם, דוגמת דוקרנים. ויש גם פתרונות שמרחיקים את היונים באמצעות הפחדה שלהן – כמו דחליל עורב שחור, בגודל ובמראה אמיתיים.

כך עורב שחור יכול להגן עליכם

יש מזיקים שונים אותם אנחנו נרצה להרחיק באמצעות דחליל בדמות אדם. יונים, למרבה הצער, אינן משתייכות לקטגוריה הזו. היונה מכירה את האדם היטב, סומכת עליו ברוב המקרים (ולו מכיוון שיש אנשים שבוחרים להאכיל יונים) ולכן לא תירתע ממקום שבו מופיע דחליל.

דחליל עורב להרחקת יונים, לעומת זאת, יכול לעשות את העבודה היטב. עורב נראה לחלק מהאנשים כמו חיה מאיימת, וזה נכון על אחת כמה וכמה במקרה של יונים. למרות שעורב אינו נחשב לעוף דורס, הוא נחשב לאחד ה"אויבים" הגדולים של היונים. הסיבה לכך היא שהעורב מתחרה עם היונים על המקום. בנוסף לכך, הוא ידוע בהיותו אלים, בנסיבות מסוימות.

דחליל עורב שחור משתייך לקטגוריה של הרחקת יונים עשה זאת בעצמך, אם כי כמובן תוכלו לפנת לחברה מקצועית שתספק את העורב ותמקם אותו במיקום האידיאלי עבורכם (וצוות החברה בהחלט יכול לייעץ לכם לגבי הנקודות האידיאליות בהקשר הזה). העורב עשוי מפלסטיק, חומר גלם שעומד היטב בתנאים החיצוניים השונים. הוא מגיע עם כבל לתלייה, במקום הרצוי מבחינתכם, וגם עם אצבעות וציפורניים. אמרנו כבר שהמטרה שלו היא להיות כמו "הדבר האמיתי", או לפחות להיראות כמוהו.

דחליל עורב שחור

למי הפתרון מתאים?

דחליל עורב שחור הוא פתרון אידיאלי למחפשים להרחיק יונים – ולעיתים גם בעלי כנף אחרים – בפתרון הומני שיעילותו עשויה להיות גבוהה. פתרון זה מתאים כמו כפפה ליד למבנים באזור הדרום, מכיוון שבהם העורבים השחורים חיים. המשמעות היא שהיונים מכירות את העורבים וחוששות מהם, מה שהופך את ההרחקה לאפקטיבית. ואגב, אם אתם מתגוררים באזור המרכז או הצפון, ייתכן מאוד שהפתרון המתבקש עבורכם הוא דחליל עורב אפור.

דחלילים עורבים שחורים מגיעים עם תג מחיר זול במיוחד, מה שהופך את הפתרון לאחד הנגישים ביותר שתמצאו של הרחקת יונים. כמובן שאתם יכולים לשלב את הדחליל עם פתרונות אחרים להרחקת יונים, במטרה ליצור שלם הגדול מסך החלקים שלו ולשפר את היעילות הכללית של ההרחקה. אנחנו זמינים לספק לכם ייעוץ מקיף והדרכה ראשונית, כך שתבחרו את הפתרונות האידיאליים עבורכם.

 

תוכן עניינים
יצירת קשר