חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
opening times
ראשון - חמישי

8:00-20:00

pin 3
כל הארץ

אספקה והתקנה לכל חלקי הארץ

הרחקת יונים והתקנת מוצרים להרחקת יונים

דחלילים, דוקרני נירוסטה או קפיץ מקפיץ: כל הפתרונות של הרחקת עורבים

הרחקת עורבים – ייבוא והתקנת מוצרים לגירוש עורבים

אנו נגד פגיעה בבעלי חיים ועוסקים רק בפיתוח, שיווק והתקנת מוצרים להרחקת בעלי חיים. חלק מרכזי במגוון הפתרונות שלנו הוא מוצרי הרחקת עורבים, ביניהם סוגים שונים של דחליל עורב, דוקרנים, קפיצים ומוצרים נוספים. בואו להרחיק מכם את המטרד בצורה יעילה, בטוחה ומבלי להסב לו נזק.

בשנים האחרונות ישנה התרבות עורבים גדולה מאוד. עורב הינו חיה טריטוריאלית וחברותית, מה שגורם להתקהלויות עורבים באזורי מגורים ולהתקפת תושבים בלא סיבה מוצדקת, בסצנה שכאילו יצאה מתוך סרט האימה "הציפורים" של היצ'קוק. העורב אוהב לעמוד על קצוות של מבנים, שלטים, עמודים, גגות וכל זאת במטרה לצפות ולתור אחרי נבלות למאכל. מידי פעם העורב מסתובב על הכביש או על מכוניות חונות במטרה לחפש מזון.

בניגוד ליונים, עורבים אינם לנים במבנים ואינם מקננים במבנים, ולכן הפסולת והעברת מחלות קטנה בהרבה משל יונים. עם זאת, זה לא אומר שאפשר להיות רגועים לחלוטין ביחס אליהם. העורבים חיים בלהקות ומגנים על צאצאיהם, ומכאן שישנם מקרי התקהלות רבים, מעוף וקריאות עורבים מעל מקום שגוזל נפל או נפגע. אם אדם ירים גוזל עורב שנפל, הוא צפוי להתקפה מצד העורבים בלהקה. לעורב יש זיכרון טוב ללבוש ולמראה האדם, כך שכאשר מקרה כזה קורה מומלץ להתרחק ולהחליף בגדים.

עורבים עלולים לתקוף את האדם לכל אורך השנה, אבל נראה שהסכנה מוחשית בעיקר בתקופת הקינון שלהם – החל מתחילת פברואר ועד לסוף חודש יוני. בתקופה זו העורבים מסגלים התנהגות תוקפנית, הם עלולים להיות רגישים לחדירה לטריטוריה שלהם (גם אם האדם אינו מודע בכלל שהוא מתקרב לעורב). בשנים האחרונות נתקלנו בלא מעט דיווחים על מקרי תקיפות עורבים, במיוחד בחודשי האביב.

הרחקת עורבים

עורבים בשביל הרחקת עורבים: יש דבר כזה

העורבים הם כאמור בעלי זיכרון והבנה טובים. ברגע שעורב רואה עורב מת, הוא מתרחק מהסכנה. לכן בדרך כלל תליית דחליל עורב (עורב מת דמה) בסמוך למקום עם בעיית עורבים יגרום לעורבים לחשוב שהמקום מסוכן, והם עשויים כתוצאה מכך לעזוב אותו.

ישנם שלושה סוגי עורבים בשביל הרחקת עורבים:

  1. עורב מת מפלסטיק עם אצבעות וציפורנים – זהו העורב המועדף מפני שהעורבים מזהים אותו מייד כעורב. נראה אמיתי, מחזיק מעמד הרבה זמן וקללהתקנה
  2. עורב מת מפלסטיק ללא אצבעות וציפורניים – יעילותו פחותה מפני שנראה פחות אמיתי
  3. עורב מת מפלסטיק עם נוצות – עורב מפלסטיק מהסוג הזה נראה אמיתי, אך תוך זמן קצר הנוצות נושרות ואז מראהו מוזר. יעיל לזמן קצר מאד

* בקרוב פטנט מדהים ביופיו וביעילותו!

 

הרחקת עורבים

מוצרים בשביל הרחקת עורבים

דוקרני נירוסטה דגם Y

דוקרנים, ברמה הכללית, אינם פוגעים בעורבים אלא רק מרחיקים אותם. אלא שהמאפיינים העיקריים של העורבים דורשים בחירה נכונה של דוקרנים. העורבים אלימים מאד, ומכאן שהדוקרנים חייבים להיות חזקים על בסיס נירוסטה חזק למניעת שבירה. אין להתקין דוקרני נירוסטה עם בסיס פוליקרבונט, מפני שהעורב בועט, מנתק ושובר אותם.

דוקרני נירוסטה נגד עורבים יש לחבר בעזרת ברגים בלבד ולא להשתמש בדבק. הדוקרן מיוצר באורך של מטר גובה 10 ס"מ, 3 שורות דוקרנים ברוחב של כ- 10 ס"מ.

דוקרן נירוסטה, הרחקת עורבים
מרחיק עורבים – דוקרני נירוסטה דגם – Y מחיר 1 מטר 76 ש"ח, כולל מע"מ

 

קפיץ מקפיץ בשביל הרחקת עורבים

קפיץ מקפיץ עשוי נירוסטה הוא פתרון מעולה בשביל הרחקת עורבים ממעקות ומקצוות מבנים. הקפיץ מסופק בקוטר 9 ס"מ ובאורך 7.5 מטר במצב הפתוח שלו. התקנתנו פשוטה, על ידי קליפסים המתחברים אל המעקה או קצה גג הרעפים בעזרת ברגים.

 

מרחיק עורבים קפיץ מקפיץ
מרחיק עורבים קפיץ מקפיץ

 

עיט בשביל הרחקת עורבים

עיט הינו דורס גדול ומפחיד, כך שלא מפתיע שהצבת עיט בקצה הגג עשויה להרתיע עורבים. העיט עשוי פלסטיק קשיח עם צבעים מדהימים, מה שהופך אותו למרשים גם מבחינה עיצובית. בתחתית העיט ישנו חור למילוי חול למניעת נפילתו מרוחות.

עיט
עיט אדום זנב, גובה 40 ס"מ

 

דחליל ינשוף בשביל הרחקת עורבים

לעורב ראייה מעולה והוא מזהה מיד את המוצרים בשביל הרחקת עורבים. במקרה דחליל ינשוף, הוא עשוי להירתע באופן מיידי. הסיבה היא שינשופים טורפים גוזלי עורבים, ולכן העורבים נרתעים מהם.

קיימים שני סוגי דחלילי ינשופים שעשויים לסייע להרחיק מכם את העורבים:

  1. ינשוף עם ראש מסתובב – יש להציב את הינשוף על קצוות המבנה כך שהעורב עף לכיוון, מזהה ומשנה כיוון. בתחתית הינשוף ישנו חור למילוי חול למניעת נפילתו מרוחות.
  2. ינשוף עם טבעת תליה – יש לתלותו גבוה מול מעוף העורבים.

שימו לב! שילוב דחליל עורב מת עם דחליל ינשוף גורם לעורבים להילחץ, לצרוח ולאחר מכן לעזוב את המקום.

 

הרחקת עורבים
ינשוף עם ראש מסתובב ל- הרחקת עורבים גובהו 45 ס"מ, עשוי פלסטיק קשיח.
ינשוף עם חור לתליה
ינשוף עם אפשרות תליה גובהו 40 ס"מ, עשוי פלסטיק קשיח

 

בז – מרחיק עורבים

בז הינו דורס אשר פוגע בעורבים ומפחיד אותם, כך שהצבת בז בקצה הגג עשויה להרתיע את העורבים וכך לבצע הרחקת עורבים. דרך אגב, אם כבר הזכרנו את הנושא, דעו שאנו מציעים גם שירות תיקון גגות רעפים בירושלים, ובכל מקרה, גם במקרה של דחליל בז, יש שימוש בפלסטיק קשיח וחור למילוי חול, בחלק התחתון של הדחליל, למניעת נפילתו ערב רוחות עזות. תמצאו אותו בגוונים מדהימים.

הרחקת עורבים
בז נודד גובה  40 ס"מ

 

תוכן עניינים
יצירת קשר