חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
opening times
ראשון - חמישי

8:00-20:00

pin 3
כל הארץ

אספקה והתקנה לכל חלקי הארץ

הרחקת יונים והתקנת מוצרים להרחקת יונים

הרחקת יונים מפאנלים סולאריים

חשוב לדעת כי בשנים האחרונות נוצרה בעיה חדשה המחייבת הרחקת יונים מפאנלים סולאריים. הבעיה התחילה בעקבות תמריצים מהמדינה לייצור אנרגיה חלופית, כך שבעלי בתים רבים מתקינים מערכות סולאריות להפקת חשמל על גגות הרעפים שלהם. במקרים רבים, התקנת פאנלים סולאריים משולה להתקנת שובך על הגג.

מדוע צריך לבצע הרחקת יונים מפאנלים סולאריים

כידוע, ציפורים לנות ומקננות מתחת למסתור בלבד. לכן, כאשר הפאנלים הסולאריים מותקנים במקביל לרעפים, הם ברווח של כ-12 ס"מ בין הפאנל לבין הגג. אל המרווח שנוצר מגיעות עשרות ציפורים למטרות קינון ולינה. כתוצאה מכך, המקום מתמלא בצואה, קיני ופסולת, ריח רע, טפילים, ולפעמים גם סתימות במעבירי המים ונזילות בימי הגשם.

כמו כן, היונים מסתובבות ומלכלכות את הפנלים הסולאריים, ודבר זה מקטין את תפוקת החשמל. במטרה למנוע את התמקמות היונים ברווח שנוצר בין הרעפים לבין הפאנלים, אנו מתקינים רשת עשויה ברזל מגולוון בשיטת התקנה מיוחדת, שאינה כוללת ברגים, קידוחים ודבק. ביצוע קידוח בפאנל יכול להזיק לו, וישנם יבואני פאנלים האוסרים על קידוח בפאנל הסולארי. אנו מבטיחים אחריות מלאה מפני כניסת יונים אל מתחת לפנלים הסולאריים.

הרחקת יונים מפאנלים סולאריים

 

שיטות בשביל הרחקת יונים מפאנלים סולאריים

אם ציפורים התחילו לקנן בבית שלכם, ישנם שני פתרונות אפשריים בשביל הרחקת יונים מפאנלים סולאריים. הפתרון הראשון הוא התקנת רשת ענקית מעל הגג. הרשת גמישה ומחוברת אל הלוח הסולארי בשיטה אמריקאית. התקנתה מתבצעת ללא נזק, ברגים, קידוח ומריחת דבק על הלוחות . כל אלה בכדי לשמור על שלמותם. אם זאת, לפתרון זה ישנם כמה חסרונות:

  • מכער את הבית עקב התקנת עמודים סביב הגג.
  • הרשת לא מחזיקה מעמד שנים רבות ולכן יש להחליפה כל 10 שנים.
  • הרשת גורמת לצל לכן יש הפסד של אנרגיה בייצור החשמל.
  • התקנה יקרה.
  • הרשת מפריעה לתחזוקה שוטפת.

הפתרון השני בשביל הרחקת יונים מפאנלים סולאריים הינו התקנת רשת ציפורים היקפית אשר תמנע כניסה לרווח שנוצר בין הפאנלים הסולאריים לבין הרעפים. בשיטה זו אנו משתמשים בפינים מכופפים הנצמדים לתחתית הקולט הסולארי בעזרת טבעת מיוחדת ללא קידוח וללא דבק. וכמובן הרבה יותר מהר מפעולת הקידוח וההברגה. חשוב להדגיש כי בשיטה הזאת היונים עדיין תגענה אל הגג אך בכמויות קטנות מאד יחסית וזאת מפני שהן חייבות מחסה לצורך קינון.

הרחקת יונים מפאנלים סולאריים

קראו למקצוען

אם אתם זקוקים לייעוץ מקצועי בנושא הרחקת יונים מפאנלים סולאריים ניתן להתקשר לדודי במספר 052-2601863. הוא ייעץ לכם בנושא, ומבקרה הצורך יגיע אליכם בשביל לטפל בבעיה.
*כל הזכויות שייכות לדודי יפרח – דודי את דודי – עופי יונה.

תוכן עניינים
יצירת קשר