חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
opening times
ראשון - חמישי

8:00-20:00

pin 3
כל הארץ

אספקה והתקנה לכל חלקי הארץ

הרחקת יונים והתקנת מוצרים להרחקת יונים

תיקון גגות רעפים בירושלים

תיקון גגות רעפים בירושלים, בניית גגות וחלון קוקיה בירושלים

יש לכם גג רעפים? כאלו שמקנים לבית שלכם מראה פסטורלי ונחמד? יפה… אך לעיתים רבות תקלות בגג רעפים יכולות לגרום למצבים לא נעימים, כדוגמת טפטוף בתקרה שפוגע בחווית הנוכחות שלכם בבית. במקרים אלו, ואם אתם גרים בעיר , אז תיקון גגות רעפים בירושלים יכול להיות הפתרון האידיאלי עבורכם. מחפש גגן בירושלים לבניית גג או תיקון גג ברמה גבוהה? הגעתם למקום הנכון, אבל קודם לכן נספק לכם קצת מידע על הנושא. בכתבה זו תמצאו את רשימת השירותים אותם אנו מספקים.

 

לפני הכל… ממה נובע הצורך בביצוע תיקון גגות רעפים בירושלים?

כאשר מדובר במבנה ישן, ייתכן כי מדובר ברעפים רופפים אשר הרוח מצליחה לשבור. אפשרות נוספת לצורך בביצוע תיקון גגות רעפים בירושלים היא קריסת עץ או חפץ מאסיבי על גג הבית, אשר גורם לאותו הנזק. יחד עם זאת, הבעיה הנפוצה ביותר היא דליפת מים. ברגע בו אתם חושדים כי ישנה דליפה מהגג, חשוב לטפל בה באופן מיידי. חשוב לדעת כי טפטוף המים לתוך פנים הבית יכלול חדירת מים לתוך הקירות והמבנה, וזה יוצר נזקים לקירות, ביניהם נזקי רטיבות, ריקבון ועובש. תיקון גגות רעפים בירושלים יחזיר לבית את המראה המיוחד והמהודר שלו, וכפי שהבנתם, לצד היתרון החיצוני ישנם גם יתרונות פנימיים המשפיעים על איכות החיים.

בנייה וגם תיקון גגות רעפים בירושלים

גג רעפים מכללת הדסה
גג רעפים מכללת הדסה (1000 מ"ר, 20 חלונות גג, 10 ונטות, ארגזי רוח נחושת)

 

מזה כ-30 שנה אנו מבצעים בנייה וגם תיקון גגות רעפים בירושלים וסביבתה. אנו עושים זאת לגגונים קטנים או גדולים לגנים פרטיים, ועושים גם פרוייקטים גדולים של שכונות שלמות או גגות ענקיים של מוסדות. כמו כן, אנו עוסקים בבניית פרגולות, דקים מעץ איפאה ודק מעץ אורן מחוטא.

חשוב שתדעו, כי בגגות רעפים יש צורך בתחזוקה שוטפת הכוללת: ניקוי מרזבים ופחי גמלון, תיקוני טיט ברוכבים, תיקון וצביעת ארגזי רוח והחלפת רעפים שבורים ועוד. אנו מבצעים תחזוקה וגם תיקון גגות רעפים בירושלים של בתים משותפים, בתים פרטיים ומוסדות.

ישנה חשיבות רבה לאיטום גגות הרעפים, וזו המומחיות שלנו. אנו מומחים לכל סוגי הגגות הקלים: גגות איסכורית עם פנל מבודד, גגות פולי קרבונט, גגות PVC, גגות שינגלס, רעפי פורטוגז, רעפי בטון, רעפי מרסיי ועוד. אנו משתמשים בחומרים משובחים ומבצעים עבודה ברמה גבוהה. אנו בונים את כל סוגי הגגות כולל ארגזי רוח מעץ או נחושת בסגנון ספרדי, אמריקאי או ירושלמי.

בחלק מהגגות אנו משתמשים במרזבי נחושת איכותיים ובציפוי ארגזי הרוח בלוחות נחושת דקורטיביים. אנו מייעצים לאדריכלים, מהנדסים, קבלנים, גגנים, בעלי בתים ומנהלי פרויקטים. כמו כן\ אנו מבצעים תכנון ופיקוח של גגות רעפים.

בשכונות הוותיקות של העיר הרעפים הקיימים הינם מסוג מרסיי תוצרת צרפת. הרעפים הללו שבירים, ולכן במקרים רבים ביקור של שרברב (אינסטלטור) לטיפול בדודי השמש גורם לנזק בגג. לרשותנו מלאי גדול של רעפי מרסיי להחלפה ולבצע תיקון גגות רעפים בירושלים.

 

פרויקטים לדוגמא של תיקון גגות רעפים בירושלים ובניית גגות

 

  • בניית גג רעפים ענק עם 4 עמודים בלבד (1,000 מ"ר + 20 חלונות גג + ארגזי רוח גדולים במיוחד עשויים נחושת). גג זה משמש חדרי לימוד מעל מכללת הדסה רח' הנביאים
  • בניית גג רעפים ענק בשטח של 1,500 מטר מעל מנזר סנט ג'וזף רח' הנביאים
  • בניית כיפה מעל הכותל המערבי

 

כיפת נחושת
כיפת נחושת מעל הכותל – חלק פנימי

 

  • בניית גג רעפים עם ארגזי רוח נחושת בבית טופלר דיזרעאלי
  • בניית גגות קלים מלוחות PVC במכללת דוד ילין בית הכרם
  • בניית גג רעפים יוקרתי בית לנדאו רח' בלפור הכולל גג בשיטת סנדוויץ' (בידוד הכלוא בין 2 שכבות של פלטות O.S.B ) + שיטת מגלשות + מרזבי נחושת דקורטיביים
  • בניית גג רעפים (600 מטר) מעל ישיבת שבי חברון גאולה

 

בניית גג רעפים פורטוגזי רמות ירושלים 1991

  • בניית גג רעפים מעל ישיבת מיר בית ישראל
  • בניית גג רעפים (1,000 מטר)  מעל ישיבת קמניץ
  • בניית 134 גגות רעפים על הבתים בהקמת היישוב כוכב יעקב
  • בניית 20 גגות רעפים בפרויקט פנורמה גילה
  • בניית 30 גגות רעפים ביישוב כוכב השחר
  • בניית פרגולה מעץ רב שכבתי בבית הכנסת ישראל צעיר רקנטי 33
  • בניית מאות גגות רעפים עבור קבלנים, מוסדות ולקוחות פרטיים בעיר והסביבה

 

עבודות בניית גגות

 

אני עושים תיקון גגות רעפים בירושלים וגם שיפוץ שלהם

בארץ ישנם גגות עם רעפי בטון פריכים (ביסקוויטים). אנו מחליפים גגות כאלה ללא פירוק הקונסטרוקציה. בשכונות הוותיקות בעיר (רחביה, מושבה גרמנית, קטמון הישנה, בקעה, מאה שערים, ימין משה, טלביה) ישנם גגות בני 100 שנה ויותר. אנו מבצעים החלפה של גגות אלו תוך כדי שימור הישן (החזרת רעפי מרסיי ישן, טיפול ושיחזור קורות עץ ישנות, העתקת מרזבים כמו פעם).

פרויקטים לדוגמא:

  • שיפוץ כל הגגות מעל מוזיאון המדע
  • שיפוץ גגות רעפים במשרד החינוך (בית החולים האיטלקי הישן רחוב שבטי ישראל)
  • שיפוץ גג אסבסט ביד בן צבי
  • שיפוץ ובניית גגות רעפים במוסד ידידה בקרית יערים הסמוך לעיר
  • שחזור גג רעפים מיוחד בבית הג'וינט הארי 15
  • שיפוץ של מאות גגות נוספים בעיר והסביבה

 

שיפוץ ארגזי רוח מובה גרמנית ירושלים

 

תיקון גגות רעפים בירושלים

במקרה של תיקון גגות רעפים בירושלים אנו משתמשים בשיטות וחומרי איטום מערביים (SIKA FLEX גרמני במקום סיליקון וכו') בלבד. לפעמים אנו מגיעים אל גגות לאחר שקיבלנו מהלקוח תלונה על נזילות חמורות, ומה שאנו רואים על הגג זה ניסיון לפתור את הבעיה בשיטות של פעם עם טיט וסיליקון, שכמובן לא אמורים לעשות זאת. במקרה של תיקון גג רעפים בירושלים, יש להפעיל את ההיגיון ולהשתמש בחומרים הנכונים.

תיקונים לדוגמא:

  • תיקון גגות רעפים בירושלים, מעל בית מרקחת אופלקה
  • תיקון גג הרעפים של בית הכנסת התימני אבן ספיר
  • איטום גג הרעפים מעל בית הכנסת המרכזי של בתי ברוידא
  • תיקון גג רעפים ענק של בית הספר עשה חייל מועצה מקומית אפרת
  • תיקון גגות רעפים בירושלים, במוזיאון הטבע מושבה גרמנית
  • תיקון גג רעפים מעל בנק דיסקונט סניף מרכזי בן יהודה
  • תיקון גגות רעפים בירושלים, מעל החברה להגנת הטבע ברח' הלני המלכה
  • תיקון אלפי גגות ישנים של אנשים פרטיים מוסדות ובתים משותפים בשכונות הישנות
  • איטום גג הרעפים מעל אולפנא לבנות רח' הגרא
  • תיקון גגות רעפים עמותת שלווה הר נוף

 

 

הכן גגך לחורף: תיקון גגות רעפים בירושלים

מאות לקוחותינו המרוצים מזמינים אותנו לטיפול הכנה של הגג לקראת החורף.

תיקון גגות רעפים בירושלים כולל גם:

  • ניקוי ותיקון מרזבים
  • תיקוני טיט ברוכבים
  • החלפת רעפים שבורים
  • איטום בין הרעפים לבין צינורות הבולטים מגג הרעפים
  • צביעה ותיקון ארגזי רוח

 

בניית כיפה
בניית כיפה מצופה וילה בורד – הכותל המערבי

 

ניצול חלל הגג למגורים

בשנת 1994 החלה מודעות רבה בארץ לניצול חלל הגג למגורים. דודי יפרח החליט לחקור ולבדוק מהם התנאים הנדרשים לניצול חלל הגג למגורים.

ישנם 3 תנאים עיקריים:

1. חלל בגובה המאפשר תפקוד יום יומי

עקב מגבלות רישוי לא תמיד ניתן לבנות גג ללא הגבלת גובה, לכן דודי פיתח את "שיטת המגלשות", לפיה ניתן לבנות גג רעפים עם שיפוע של 15% בלבד (שיפוע מינימלי של גג רעפים ללא חדירת מים הינו 40%). זאת אומרת, שאנו מגביהים את החלק הקדמי שהוא הנמוך ואת פסגת הגג לא משנים. בשיטה זו אנו מרוויחים 200-60 ס"מ גובה וכך ניתן לנצל את רוב חלל הגג למגורים.

בשיטה זו אנו משתמשים ביריעות PVC מיוחדות אשר מהוות את האיטום העיקרי. היריעות מונחות בשיטה סודית ובלעדית הידועה רק לנו (אנו לא מוציאים על זה פטנט מפני שכדי להוציא פטנט אנו חייבים לפרסם את השיטה כולל שרטוטים שיאפשרו לאחרים להשתמש בשיטה ללא תמורה הולמת). לאחרונה שידרגנו את השיטה עבור פחי שבר בגגות רעפים עם שיפוע נמוך.

השיטה המשודרגת יושמה במושבה גרמנית ועברה בהצלחה 70 מ"מ גשם ביום אחד וכן שלג בגובה 20 ס"מ.

קוקיה – קוקיות – בניית קוקיות – חלון קוקיה

אפשרות נוספת לניצול החלל הינה בניית קוקייה בצורת שובך אשר מאפשרת לנו ללכת בתוכה. אנו בונים מאות קוקיות בגדלים וצורות שונים. הקוקייה מורכבת משלד עץ עם קירות עץ עם אפשרות לציפויים בנחושת. בניית קוקיה נמשכת כ- 3 ימים וכוללת חיזוק הגג הקיים, חיתוך וניתוק חלק מהגג, בניית שלד מוגבה ואיטומו בעזרת: רעפים, פחי איטום, לוחות איטום ורוכבים.

קוקיה
קוקיה
חלון קוקיה
חלון קוקיה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. תאורה ואיוורור

  • הקוקייה שהוזכרה קודם מאפשרת לנו גם תאורה וזאת ע"י חלון המורכב בחזית.
  • שיטה נוספת הינה חלונות גג מיוחדים המאפשרים אוורור ותאורה.

ב- 20 שנה האחרונות סיפקנו אלפי חלונות גג לחללי גגות. אנו מספקים את החלון המושלם (כל מערכת האיטום מורכבת במפעל באיטליה, בניגוד לחלון המפורק המסופק עם פחי איטום בנפרד לחלון). החלון מדגם WB מאפשר פתיחת החלון לאוורור וכן לניקוי החלון מתוך הבית וכן לא לקבל מכה בראש כמו שיכול לקרות בציר מרכזי אשר חצי מהחלון חודר לתוך החלל.

 

3. מעט עמודים ותמיכות בחלל הגג

במשך השנים פיתחנו שיטות מיוחדות לבניית גגות עם מינימום תמיכות ועמודים, במטרה לנצל את חלל הגג למגורים. לבנייה זו אנו משתמשים בקורות מעץ רב שכבתי בחתכים שונים בהתאם לצורך, וכן בזוויות מתכת מיוחדות לחיזוק הגג ומניעת תזוזות.

 

 

 

תיקון גגות רעפים בירושלים: בידוד גגות רעפים

ניסיון של 20 שנה ושל עשרות סוגים של חומרי בידוד הביא אותנו למסקנה בנוגע להרכבת הבידוד הנכון לחלל הגג. בגגות רעפים מעל תקרות בטון משופעות אנו משתמשים בהקצפת פוליאוריטן בעובי של 50 מ"מ.

בגגות רעפים עם תקרת גבס או עץ אנו משתמשים בלוחות רונדופאן + צמר לבן מצופה אלומיניום. כמו כן אנו משלבים רעפי אוורור וונטות לזרימה והחלפת אוויר בחלל הגג.

בידוד גג רעפים

 

מרזבים

ישנם סוגים רבים של מרזבים. אנו מרכיבים תעלות מרזב פנימיות וחיצוניות. המרזבים עשויים נחושת, פח מגולוון, פח אלומיניום, פח צבוע בתנור.

החיבור בין המרזבים נעשה בעזרת הלחמת בדיל + תוספת של SIKA FLEX.

מרזב נחושת

 

5 שנות אחריות לגגות חדשים, עבור חוזק ואיטום.

 

מחפשים תיקון גגות רעפים בירושלים? הגעתם למקום הנכון. אצלנו, כל עבודת בנייה מתבצעת באמצעות כלים וציוד מתאים ע"י איש מקצוע מנוסה שיודע לבצע את התיקון הנדרש, ומעבר לידע המקצועי הנדרש, איש המקצוע שלנו עושה שימוש בחומרי איטום איכותיים. בנוסף לכך, במקרה של בניית גג רעפים וכמובן במקרה של תיקון גגות רעפים בירושלים, אנו מקפידים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר במטרה שתוכלו ליהנות מהם לאורך שנים. במקרה שבו יונים נכנסו לגג הרעפים שלכם, אנו פועלים בשביל הרחקת יונים בירושלים גם כן.

התקשרו עכשיו אל דודי, והשירות המקצועי יגיע עד אליכם: 052-2601863

תוכן עניינים

יצירת קשר
הנקראים ביותר