חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
opening times
ראשון - חמישי

8:00-20:00

pin 3
כל הארץ

אספקה והתקנה לכל חלקי הארץ

הרחקת יונים והתקנת מוצרים להרחקת יונים

הרחקת יונים בנתניה

מעל 20 שנה עוסקת חברת עופי יונה בהדברת כל סוגי המזיקים, הרחקת יונים בנתניה ברישיון המשרד לאיכות הסביבה השיטות עבור הרחקת יונים מגוונות ויותאמו לכל לקוח. קיימות מספר דרכים להרחקת יונים ביניהן: דוקרנים – דוקרני נירוסטה איכותיים חוטי רטט קפיץ מקפיץ סגירת נישות, רשת יונים למסתור כביסה על ידי מגוון רשתות מוגנות UV. כולל ניקוי הלשלשת והדברת קרציוני היונים. התקנת דחליל עורב המשתלב עם הסביבה מניעת התיישבות יונים על גגות רעפים ובתוך חלל הגג ניקוי מרזבים מלשלשת היונים טיפולים מיוחדים לרפתות,לולים מפעלים,האנגרים כולל אחזקה חודשית שוטפת.

הרחקת יונים בנתניה – בצורה יעילה, הומנית ואסתטית 

נוכחותן של יונים בחיי האדם הינה הכרחית וזאת על מנת לשמור על האיזון הטבעי שבין בעלי כנף לחרקים שונים. במילים אחרות, אם נכחיד או נצמצם את הכמות של היונים, תעלה כמות החרקים. זו הסיבה שאנו מבצעים הרחקה של יונים ולא פוגעים בהן ויש לנו את כל הדרכים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. הרחקת יונים בנתניה מבוצעת על ידנו בצורה המונית ככל שניתן, אך כזאת שעדיין מאוד יעילה וגם מתחשבת באסתטיקה של המבנה. 

כיצד אנו עושים זאת? שיטה אחת כוללת שימוש ברשתות נגד יונים עדינות ביותר, כאשר תמיד קיימת גם האפשרות להשתמש בחוטי ניילון שקופים שכמעט ואינם נראים לעין. דחליל העורב מהווה אף הוא פתרון אסתטי ולצידו נשתמש בדוקרני נירוסטה שנסתרים מן העין ונקפיד על שימוש בחומרים שלא יחלידו ולא ישנו את צבעם עם הזמן. על כך זאת ועוד, אנו מציעים גם את האפשרות להרחיק יונים באמצעות מערכות שמע אלקטרוניות שמבריחות את היונים מבלי שהדבר יפריע לדיירי או עובדי המבנה כלל וכלל. 

 

דחליל עורב

 

סילוק יונים בנתניה באמצעים חשמליים – רק כשאין ברירה

אנחנו תמיד נעדיף להשתמש בשיטות הומניות הרחקת יונים בפתח תקווה, אך עדיין חשוב שתכירו גם דרך נוספת, אולי קצת שנויה במחלוקת, והיא השימוש בפס חשמלי. פס זה סוגר מעגל כאשר נוגעים בו, כך שיונים מקבלות מעין "שוק" חשמלי קל כאשר הן דורכות עליו. אי הנוחות המינימאלית שנגרמת ליונה גורמת לה שלא לחזור למקום שוב ובכך נמנע הקינון במקום. השימוש בפס שוקר חשמלי עבור סילוק יונים בנתניה או בכל מקום אחר, שמור למקרים שבהם רשת נגד יונים ופתרונות דוקרנים אינם מתאפשרים במקום. 

ישנן מספר דוגמאות לכך – למשל, פס חשמלי מהווה פתרון מעולה עבור אנדרטאות הפזורות ברחבי העיר ובמבנים פרטיים, כאלה שלא ניתן לכסות אותן ברשתות וללא טיפול כולן יתכסו בלשלשת יונים תוך זמן קצר. השימוש גם מורחב למבני מגורים שבהם לא ניתן לפרוס רשתות (מבחינה צורה המבנה), מבני ציבור, גני ילדים, בתי ספר ועוד. 

אנחנו לשירותכם גם במבנים תעשייתיים

התודעה הציבורית לבעיית היונים התגברה לאחרונה עקב ריבוי מקרי הזיהומים בסלמונלה אצל ספקי מזון מובילים בישראל. לשלשת היונים מכילה מזהמים רבים ולכן חשוב מאוד להרחיקן מכל מקום בו מבוצע תהליך ייצור כלשהו, במיוחד אם מדובר בייצור מזון. בהתאם לזאת, אנו מציעים את שירותינו לכלל התעשייה בנתניה, עם פתרונות שיסייעו להימנע מבעיות שכאלו. פתרונות אלו כוללים לא רק רשתות נגד יונים, דוקרנים, מערכות שמע אלקטרוניות ושוקרים חשמליים, אלא גם הרחקת יונים מגגות אסבסט באמצעות מחסום ציפורים, מלכודות יונים, חוטי רטט וקפיצים מקפיצים.

ההתקשרות שלכם איתנו עבור שירותי הרחקת יונים בנתניה תספק לכם גם יתרונות חשובים נוספים. דבר שיתבטא בהגעה מהירה לטיפול בכל מפגע יונים שיצוץ, מחירים ללא תחרות והענקה של 5 שנות אחריות על המוצרים והעבודה שלנו. צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

הרחקת יונים בנתניה

התקשר ל: 052-3416669

תוכן עניינים
יצירת קשר