חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
opening times
ראשון - חמישי

8:00-20:00

pin 3
כל הארץ

אספקה והתקנה לכל חלקי הארץ

הרחקת יונים והתקנת מוצרים להרחקת יונים

הרחקת יונים

פתרונות יעילים ומוכחים לסילוק יונים

מומחים לתהליך הרחקת יונים

אנו מבצעים הרחקת יונים וציפורים אחרות ממסתורי כביסה, מרפסות שירות, צינורות אוורור, מרפסות שמש, חלונות, גגות רעפים, גגות שטוחים, מזגנים, מרזבים, תעלות, מעקות, מחסנים ועוד. שירות בכל רחבי הארץ.
דוקרנים - מהפתרונות היעילים לצורך סילוק יונים

סובלים מיונים או מבעלי כנף אחרים?

"עופי יונה" תמצא עבורכם את הפתרון הטוב והיעיל ביותר לבעיות יונים וציפורים, דרורים, סנוניות, מיינות, עורבים, עטלפים ובעלי כנף אחרים. הפעילות מתבצעת בדרכים ידידותיות לבעלי חיים וללא שימוש כלשהו בחומרי הדברה או פגיעה בבעל החיים!

דוקרנים

מה אנחנו מוכרים ומתקינים?

אנו מוכרים ומתקינים מוצרים נגד יונים כגון: דוקרנים עשויים נירוסטה, רשת חבל מקצועית (רשת יונים מקצועית), רשתות יונים שקופות, קפיץ מקפיץ, חוטי רטט, דחלילים, ערכת רשת יונים שקופה למסתור כביסה להתקנה עצמית ועוד מוצרים רבים.

דחליל עורב

בהסתמך על ניסיון רב שנים בדחלילים שונים, הדחליל המפחיד ביותר את היונים הוא דחליל עורב והוא יכול לשמש כאחד הפתרונות הטובים לבעיות יונים.

הדברת יונים הומנית

רשתות יונים

רשת חבלים מקצועית להרחקת יונים, ציפורים, דרורים, סנוניות עשויה פוליאטילן מוגן UV להרחקת וגירוש יונים וציפורים.

קפיץ מקפיץ

פתרון ייחודי לחניית יונים על רעפים, רוכבים, בתי מלון, בתי אבות וגני ילדים (גמיש אך אינו מזיק לבני אדם).

מה אנחנו יודעים לעשות?

"עופי יונה" עוסקת יותר מ- 30 שנה בייבוא, התקנה, פיתוח, ייצור, ייצוא ושיווק מוצרים להרחקת יונים. לנו ניסיון עצום בסילוק יונים ממבנים פרטיים, רבי קומות, מוסדות ועסקים.

למה לבחור בנו בתחום הרחקת יונים?

חברת עופי יונה – מומחים בהרחקה וסילוק ציפורים, עורבים, יונים ועוד, אספקה והתקנה בכל רחבי הארץ!

ניסיון מוכח מצטבר של 30 שנות סילוק יונים ובעלי כנף אחרים
אלפי לקוחות מרוצים, פרטיים ומוסדיים
ציוד התקנה מתקדם ומוצרים איכותיים
פריסה ארצית
הרחקת יונים ללא פגיעה בהן
אחריות מלאה על הרקחת יונים ועל המוצרים

הרחקת יונים- לידיעתכם

הרחקת וסילוק היונים מכונה בשמות נוספים כמו:
גירוש יונים, סילוק יונים ועוד. כולם לגיטימיים ואנו בעצם עוסקים בביצועם, אך ישנו ביטוי ידוע נוסף: הדברה של יונים. אנו בשום פנים ואופן לא מבצעים הדברת יונים.

אנו לא פוגעים יונים או בעלי חיים אלא מרחיקים אותם בלבד.

צוות עופי יונה

יונים בויקיפדיה

מרחיק יונים או מדביר?

לשלשת של יונים וציפורים נוספות עשויה לסכן אתכם במחלות שונות, במידה ותרצו להשתמש בפתרונות הרחקה יונים וציפורים נוספות באמצעות מרחיק יונים, תמנע מכם מטרד בריאותי ואסטתי. אבל בשונה מתחום ההדברה, שמטרתו היא להרוג את המטרד, הרחקת יונים היא לא רק הומנית יותר אלא גם יעילה הרבה יותר והינה משמשת כפתרון לטווח ארוך, שהוא גם ידידותי לסביבה.  

בשונה מכך, ראו למשל את החסרונות של גישת השימוש ברעל ציפורים: יונים מתרבות במהירות ובמקום היונים שנפגעו מהרעל, יגיעו יונים אחרות. בינתיים, כל חיה שתאכל את גוף היונה המורעלת (כולל הכלב או החתול שלכם), תיפגע גם היא. לכן יצירת קשר עם מרחיק יונים כדאית ומשתלמת יותר בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

שמרו את סביבתכם נקייה

מלבד מניעת הסכנות הבריאותיות מלשלשת הציפורים, הרחקת יונים באמצעות מרחיק יונים, יספקו לכם תועלות חשובות נוספות. תועלת מיידית אחת כזו, היא סביבה נקייה יותר. ניקוי לשלשת יונים היא פעולה לא נעימה שיש לבצע בזהירות בגלל הסיכון הבריאותי, כך שהרחקת יונים תוכל לפתור זאת מראש. 

שימוש באמצעי הרחקת יונים הומאניים, מציג גישה חכמה וגם משתלמת יותר מאמצעים אחרים. בגישה זו, מונעים מראש ולאורך זמן את יכולת הציפורים להתמקם בנוחות במקומות מבוקשים. זאת, במקום "להילחם" איתן ישירות ובאמצעים אלימים כאלה ואחרים, שוב ושוב. מה הטעם לפגוע היום בציפור ספציפית ולמחרת להתמודד עם ציפור נוספת שתגיע? אם תהפכו את סביבתכם לבלתי נוחה עבור ציפורים, הציפורים יתרחקו מעצמן. כך תיהנו מפתרון לטווח ארוך, שהוא גם ידידותי לסביבה.

הרחקת יונים לצמיתות – עם עופי יונה אתם יכולים להיות רגועים

אם אינכם מעוניינים לסבול מידי שנה ממפגעי הריח, הרעש והתחלואה שמגיעים עם היונים שפלשו למתחם שלכם, עליכם להזמין את עופי יונה. אנחנו יודעים כיצד לבצע עבורכם הרחקת יונים לצמיתות וזאת באמצעות הקפדה על מספר היבטים:

• ציוד איכותי – לא ניתן לבצע הרחקת יונים לצמיתות ללא שימוש בציוד איכותי ועל כן אנחנו מקפידים להתקין אצל הלקוחות שלנו אך ורק רשתות מחומרים עמידים נגד לחות וקרינת UV ודוקרנים קפיציים שאינם מחלידים.

• תכנון נכון – לא מספיק להשתמש ברשתות נגד יונים באיכות גבוהה, אלא יש להציב אותן במיקום הנכון ביותר ולשלב אותן גם עם אמצעים אחרים, כגון דוקרנים במידת הצורך, חוטי רטט, מערכות סאונד להרחקת יונים ועוד.

• התקנה מקצועית – לא אחת ראינו מקרים של רשתות שיצאו מהמקום לאחר ימי גשם ורוח חזקים, וגם של דוקרנים ופסי דריכה חשמליים שלא קובעו בצורה חזקה למבנה. על מנת להרחיק את היונים אחת ולתמיד יש לבצע את ההתקנה בצורה מקצועית וברמה גבוהה וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם.

אנחנו שבים ומדגישים כי מי שלא יקפיד על הדגשים הללו פשוט יצטרך אחת לשנה או אחת למספר שנים להזמין שוב שירות של הרחקת יונים וחבל.

הרחקת יונים לצמיתות עם עופי יונה – איכות ואלגנטיות גם יחד

הרחקת יונים צריכה להיות פעולה חד פעמית שלאחריה ליונים פשוט לא תהיה גישה למתחם שלכם או שפשוט לא יהיה להן נוח להתמקם ולבנות קן. יחד עם זאת, אין הדבר אומר שכדי להשיג הרחקת יונים לצמיתות יש צורך בשימוש בשיטות שיפגעו במראה המתחם שלכם. אצלנו בעופי יונה יכולים להציע לכם רשתות שקופות או רשתות דקות שכמעט בלתי נראות, דוקרנים שאותם אנחנו מציבים בצורה נסתרת מהעין, חוטי רטט אסתטיים ועוד. שיטות אלו כמעט ולא יורגשו בשטח ותוכלו להרחיק את היונים מבלי שהדבר יטריד אתכם ויציק לכם בעין.

כמובן שמלבד הרחקה של יונים לצמיתות נוכל להרחיק עבורכם גם ציפורים אחרות (כגון עורבים), עטלפים ואפילו חתולים, בשיטות חכמות והומאניות וללא מפגע אסתטי כלשהו. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר איתנו קשר על מנת להיפטר מהמטרד שמציק לכם אחת ולתמיד. צוות עופי יונה.

 

שאלות נפוצות בנושא הרחקת יונים

יונים שחודרות למרחב הפרטי שלנו בדרך כלל לא יעזבו אותו ללא ביצוע של מספר פעולות הרחקה מקצועיות. חשוב להבין כי ברגע שהן מוצאות מקום שמתאים להן מבחינת בניית הקן, התא המשפחתי שלהן רק ילך ויגדל והצרות גם כן יגדלו. הרחקת יונים היא דבר חשוב בשל מספר סיבות עיקריות:

  • בריאות – היונים יכולות להעביר מחלות שפוגעות בבריאות האדם, בין היתר דררת, פארטיפוס, דלקת מוח נגיפית, גירודים בשל כיני יונים, אלרגיות ועוד.
  • רעש – יונים יוצרות מפגע רעש בלתי נסבל שפוגע באיכות החיים.
  • פגיעה במבנה – לשלשלת היונים החומצית מצטברת בכל עבר ופוגעת במבנה, בעיקר בתשתיות שלו (חשמל, צנרת).


לכן, אם התחלתם לשים לב שיונים מסתובבות באופן קבוע במקום המגורים שלכם, פנו אלינו עוד היום על מנת שנציע לכם פתרונות של הרחקה יונים מאוד יעילים.

יונים מגיעות לכל מקום אשר מעניק להן מחסה והגנה מפני טורפים, כך שיוכלו לבנות בו קן בצורה בטוחה ונוחה ולהעמיד צאצאים חדשים. בכל הקשור לבתים ובנייני מגורים, המקומות הנפוצים והאהובים עליהן ביותר הן אדני חלונות, מסתורי כביבה,  מתחת ליחידות חיצוניות של מזגנים, מתחת לקולטני ודוד השמש, מתחת לגג הרעפים ובכל "גומחה" שיוצרת פינה נסתרת כלשהי. מכך ניתן להבין כי הרחקת יונים יכולה להיות משימה לא פשוטה כאשר מדובר במקומות שאינם נגישים, צרים או גבוהים. יחד עם זאת, באפשרותנו לבצע זאת בכל מקום ואין זה משנה עד כמה הנגישות בעייתית. אנו מחזיקים בכל האישורים הנדרשים (אישורי עבודה בגובה) ובציוד הבטיחות הנדרש.

קיימות מספר שיטות שיאפשרו לכם לבצע הרחקה יונים באופן עצמאי ואת מרביתן אף תוכלו לרכוש מאיתנו, אך העדיפות היא כי תיפנו אל חברה מקצועית ומנוסה כמונו גם על מנת להתקין אותן בשטח שלכם. מעבר לסיכון הרב מפני נפילות, ההתעסקות עם יונים יכולה לגרום לכם גם לנזקים בריאותיים בשל המחלות שאותן נושאות היונים על גופן, הטפילים שעליהן והצואה שלהן.

בנוסף, כל העובדות מראות כי ביצוע המשימה באופן עצמאי לא באמת משיג תוצאות שעובדות לאורך זמן. גם אם תיקנו מאיתנו את האמצעים המתאימים (דוקרנים, דחליל עורב, רשת וכו') לא תמיד תדעו כיצד למקם אותם בצורה נכונה והתוצאה לא תהיה מספיק אפקטיבית.

התקנת רשת נגד יונים הינה יקרה יותר מאשר התקנה של דוקרנים או הצבה של דחליל עורב, אך חשוב לדעת כי לעיתים הדבר עדיף ולא כדאי לכם לחסוך בעלויות. למשל, במקרה של רצון לבצע הרחקת יונים ממסתור הכביסה, שיטת הדוקרים או הדחלילים לא תמיד תהיה יעילה. שיטות אלו מתאימות יותר לחלקים אחרים של המבנה כמו אדן החלון או מתחת ליחידות החיצוניות של מזגנים. את מסתור הכביסה מרחיקים מיונים באמצעות רשת מתאימה שתחסום את המקום הרמטית, אחרת היונים יבצעו כל מאמץ לקנן בו, לא משנה כמה דוקרנים ודחלילים תציבו במקום.

כאמור, אחד מהפתרונות הטובים ביותר שאנחנו מציעים לכם כנגד יונים, במיוחד במסתורי כביסה ומרפסות, הוא רשתות יונים ייעודיות. הרשת עצמה עשויה מחומר חזק ועם קוטר פתחים של 5X5 ס"מ למניעת חדירת יונים דרכם. רבים חוששים לבחור באפשרות הזאת מתוך מחשבה שהדבר יפגעו במראה הבית ובעיקר יסתיר את הנוף הנשקף מהמרפסת או החלון.

ובכן, בוודאי תשמחו לדעת שהרשתות המודרניות של ימינו עשויות מחומר לבן בהיר או כמעט שקוף לחלוטין, כך שהן אלגנטיות וכמעט שאינן נראות. למעשה, הרחקת יונים על ידי רשתות לא רק שאינה מפריעה לנוף או לחזות הבניין אלא גם אינה מפריעה לזרימת האוויר לתוך הבית.

מאחר ומדובר בבעל חיים שיכול לחוש כאב, אנחנו לעולם לא נשתמש בשיטות שמכאיבות להן בצורה קשה מידי. בסופו של דבר, אין מדובר כאן על הדברה של יונים אלא רק בשיטות שנועדו להרחיק אותן מהמקום. את ההרחקה אנו מבצעים בדרך כלל באמצעות התקנת רשתות נגד יונים, דוקרני נירוסטה, הצבת דחלילים, התקנת אמצעים אולטראסוניים אלקטרוניים נגד יונים וחוטי רטט מסוגים שונים.

כאשר אנו נדרשים לבצע הרחקת יונים ממקומות שבהם חשובה האסתטיקה (כמו פסלים, אנדרטאות וכו') נשקול לעיתים שימוש בפסי דריכה חשמליים שמעט מכאיבים ליונים, אך לא בצורה קטלנית. בכל אופן, זהו המוצא האחרון ובו אנו ממעטים מאוד להשתמש ובטח שלא במגזר הפרטי.

בבואכם לברר על הרחקה יונים תגלו מחירים מגוונים מאוד, כשניתן לומר כי המחיר נגבה בעיקר לפי שיטת ההרחקה, איכות החומרים שתבחרו, שטח ההרחקה וכמובן, מורכבות העבודה.

ככל שנצטרך לעבוד בתנאים קשים ומגבילים יותר (למשל, עבודה בגובה), כך המחיר  יעלה בהתאם. בכל מקרה, אין זה משנה באיזו שיטה תבחרו ועד כמה תנאי השטח ליישום הפתרונות מורכבים, אצלנו תמצאו את המחירים הנוחים ביותר ותוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הפתרונות היעילים ביותר, שיחזיקו לכם לתקופה ארוכה. בנוסף גם תקבלו מאיתנו אחריות על כל המוצרים וכן עבודת הרחקת יונים, כך שאתם יכולים להיות רגועים מכל בחינה שהיא.

מאמרים אחרונים