חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
opening times
ראשון - חמישי

8:00-20:00

pin 3
כל הארץ

אספקה והתקנה לכל חלקי הארץ

הרחקת יונים והתקנת מוצרים להרחקת יונים

הרחקת עטלפים

הרחקת עטלפים בשיטות המתקדמות ביותר שיש

אחד השירותים החשובים ביותר שאנחנו מספקים עבורכם הוא הרחקת עטלפים, ושימו לב: אנו לא מדברים על הדברת עטלפים. למרות שהבעיה שכיחה הרבה פחות מאשר הרחקת יונים למשל, אין ספק שהופעת טלף במרחב הפרטי שלכם צפויה להיות בעיה לא פשוטה. החדשות הטובות הן שיש לנו את השיטות המתקדמות, היעילות והאקולוגיות ביותר.

הכירו את העטלפים

הצעד הראשון, כמו בכל מזיק אפשרי, היא להבין מול מה אנחנו מתמודדים. עטלפים הם בעלי חיים מעופפים, ממשפחת היונקים, הנחלקים לכ-115 סוגים ויותר מ-1,400 מינים (!). לחלק גדול מהעטלפים חוש הראיה פגום: הם חיים במערות, תלויים הפוך בשעות היום ופעילים בעיקר בלילה. חוש ההתמצאות שלהם מבוסס על תרגום ועיבוד קולות על קוליים שמשודרים אל הסביבה וחוזרים אליהם. לעטלפים יש חוש שמיעה והשמעת קולות מפותחים, אשר עוזרים להם בהשמעת קולות, בקליטתם ובתרגומם לחפצים ולדמויות במרחב. הם חיים בלהקות גדולות, ואורך החיים שלהם עומד על עד 20 שנה.

עטלפים נראים כמו ציפורים, אך טעות לחשוב כך. הם גדולים ביחס למשקלם, כאשר עטלף במשקל 1 ק"ג יכול להגיע לאורך כ-1.5 מטר (כולל מוטות הכנפיים). עטלף הוא יונק מעופף, אשר הכנפיים שלו מורכבות מעור מתוח על הגפיים הקדמיות. בכל ענף, אצבע בולטת עם ציפורן לטיפוס ולתלייה הפוכה. הבעיה העיקרית היא שהאדם הממוצע חושש מהם. בין אם הסיבה לכך היא המראה החיצוני שלהם, העובדה שהם פעילים בעיקר בלילה או מיתוסים שונים ואמונות טפלות שנקשרו בהם (היותם מוצצי דם, ההיתפסות שלהם בשיער ואפילו ייחוס של תכונות מרושעות), מפלס הפאניקה בבית צפוי לעלות בכל פעם שאנחנו מבחינים בעטלף הנמצא בתוכו או סמוך לו. כמובן שגם משבר הקורונה העולמי, שהתחיל ככל הנראה מעטלפים נגועים בסין, "תורם" לכך.

בפועל, עטלפים הם אחת החיות המרתקות ביותר שיש. מכיוון שהם בעלי חשיבות אקולוגית גדולה עבור האדם והסביבה. למרות שעטלפי פירות עלולים להזיק לפירות ואף מלכלכים מבנים בעקבות ההקאה של הפירות שהם לועסים, הם תורמים להאבקת עצים ופרחים, הפצת זרעים באופן נרחב המסייעת ביצירת יערות ועוד. עטלפי חרקים תורמים להדברת מזיקים, ובכך מקלים מאוד על האדם ומגנים על גידולים חקלאיים. הנה עוד כמה דברים שכנראה לא ידעתם.

הרחקת עטלפים
הרחקת עטלפים

הרחקת עטלפים – מהיכן הם מגיעים אליכם?

כאמור, העטלפים הם בעל חיים מאוד מיוחדים וזאת בשל חוכמתם הרבה ויכולת ההישרדות הגבוהה שלהם. הם חיים בקבוצות גדולות ובטבע נמצא אותם בעיקר בתוך מערות חשוכות. מנין העטלף מגיע אל אזורי המחיה של האדם? התשובה מאוד מורכבת שכן מקורות הגיחה יכולים להיות מגוונים מאוד. ניתן לומר כי הצורך בשירות הרחקת עטלפים יתבקש בכל מקום בו תהיה להם גישה למקורות מזון, כאשר רוב העטלפים ניזונים מחרקים ומין אחד ניזון מפירות. בשורה התחתונה, העטלפים עשויים להגיע אליכם מעצים עתירי עלים בקרבת מקום (למשל, עץ התאנה), מערות (אם אתם שוכנים באזורים שאינם עירוניים מובהקים), מבנים נטושים ואפילו מעליות גג מוזנחות.

הרחקת עטלפים
הרחקת עטלפים

הרחקת עטלפים, לא הדברת עטלפים

האתגר הגדול הוא לבצע הרחקת עטלפים מבלי לפגוע בהם. לא תמיד זה נעשה: אם מבצעים הדברת עטלפים במערות, מרססים חומרים שעלולים לפגוע בעטלפים מכל הסוגים (כולל אלו שאינם נחשבים למזיקים).

החזון שלנו הוא אינו להרוג, אלא להרחיק. אנחנו מקפידים לא להשתמש בחומרי הדברה או בחומרים על בסיס כימי, הן בהתמודדות עם עטלפים והן בפעולות חיוניות דוגמת הרחקת יונים או עורבים. תחת זאת, תמצאו אצלנו מגוון רחב של פתרונות אחרים המיועדים למנוע מהעטלפים גישה למבנים (למשל מוצרים סטטיים הפוגעים בנוחות), או אפילו מוצרים המאיימים עליהם. הקטלוג שלנו כולל מוצרים בשביל הרחקת עטלפים המגיעים עם אחריות מלאה, ביניהם:

  • דוקרנים – מונעים מהעטלפים אפשרות אחיזה, ולכן מונעים מהם להשתקע
  • רשתות- גורמות להם לשנות מסלולים, מונעות את המעבר שלהם ומביאות לכך שהם לא יוכלו להשתכן בביתכם. אלו הן לרוב אותן רשתות המשמשות להרחקת יונים וציפורים קטנות.
  • דחלילי ינשוף – ידוע לכל כי ינשוף להרחקת יונים נחשב יעיל מאוד, אך מה שרבים אינם יודעים הוא שהינשוף מפחיד מאוד . בדיוק מסיבה זו הם לא יתקרבו למקום שבו דחליל בצורת ינשוף (או אפילו להקה של דחלילים). אנחנו מציעים גם דחליל ינשוף עם ראש מסתובב בשביל הרחקת עטלפים.
  • לפידים – לעטלפים יש הרי חוש ריח מעולה, ולכן לפידי עשן מיוחדים אשר גורמים להם אי נוחות ומרחיקים אותם מהמקום
  • משדר קולות סונים שאינם נעימים, המבוסס על צריכת חשמל 9V בעזרת שנאי וחיבור ישיר למקור מתח.
  •  מפיץ ריח מיוחד המפוזר סביב עצי הפירות ומונע הגעה של העטלפים אליהם. מתאים לפיקוסים ולעצים שאינם למאכל אדם ועוד

 

הרחקת עטלפים מהגינה – כך עושים זאת נכון

 

בגינה ניתן למצוא שפע של מקורות מזון עבור העטלפים. למשל, אם יש לכם עצי פרי, הגינה שלכם יכולה למשוך סוג עטלף מאוד ספציפי בשם עטלף הפירות אשר אוהב מאוד לזלול פירות, במיוחד בשעות הלילה. הצורך שלכם להזמין אותנו לשם ביצוע הרחקת עטלפים מהגינה שלכם יכול לעלות גם בתקופות מסוימות בשנה בהן חרקים רבים יותר פעילים ומתחילים להתרבות, מה שמושך גם עטלפים שניזונים מהם. סילוק של הפירות או החרקים באופן עצמאי לא תמיד יעזור, שכן העטלפים ימשיכו לפקוד את גינתכם בדרך לגינות אחרות ויטרידו את מנוחתכם. אנחנו נוכל לסייע לכם באמצעות מגוון רחב של פתרונות ולהרחיק את העטלפים לצמיתות.

 

הרחקת עטלפי פירות – אנחנו נעשה זאת בקלות עבורכם

כפי שכבר ציינו, כאשר יש פירות בגינה שלכם, העטלפים יגיעו בסופו של דבר, וזה רק עניין של זמן. העטלפים לא רק פוגעים בפרי ובתפוקת העץ אלא גם מזהמים אותו, כך שאם גיליתם סימני יריקה על הפירות, לא מומלץ לצרוך אותם. מה שאתם כן צריכים לעשות הוא להתקשר אלינו להזמין שירות הרחקת עטלפים מקצועי. הרחקת עטלפי פירות הינה קלה יחסית אך מחייבת מקצועיות רבה. ניתן להתקין גופי תאורה שיקרינו על עצי הפרי, מה שירחיק את העטלפים, או להגן על הפירות באמצעות רשת. אחד מהפתרונות הטובים ביותר הוא זה המשולב כנגד יונים ועטלפים גם יחד, באמצעות פריסת רשת יונים, מה שמתאפשר גם על עצי פרי ונותן הגנה מצויינת.

 

הרחקת עטלפים המלצות – אצלנו תמצאו כמה שיותר מהן 

אם תחפשו ברשת פתרונות לגבי הרחקת עטלפים המלצות רבות יתגלו בפניכם. הבעיה היא שרבות מהן לא באמת מספקות פתרון יעיל, בטח שלא לצמיתות או לטווח ארוך. בגלל זה אתם צריכים להתקשר עם חברה שבאמת יודעת כיצד לבצע הרחק עטלפים בצורה מקצועית ויעילה. ואת זה תמצאו רק אצלנו בחברת עופי יונה.

מחפשים המלצות? לכל בעייה יש פתרון, ואנחנו נספק לכם אותו. הרחקת עטלפים באופן מקצועי באמצעות איש מקצוע היגיע לביתכם – לא משנה היכן אתם גרים – ויספק לכם פתרון מוחלט. לפתרונות המתקדמים והיעילים ביותר, אל תהססו ליצור איתנו קשר ב- 052-2601863

מרחיק עטלפים

תוכן עניינים
יצירת קשר