חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
opening times
ראשון - חמישי

8:00-20:00

pin 3
כל הארץ

אספקה והתקנה לכל חלקי הארץ

הרחקת יונים והתקנת מוצרים להרחקת יונים

דחליל ינשוף מפלסטיק

דחליל ינשוף לסילוק עורבים ועטלפים בצורה חכמה

דחליל ינשוף
דחליל ינשוף עם טבעת לתליה

ינשוף הוא אחד מעופות הלילה היותר מיוחדים שיש. כידוע, הינשוף פעיל בעיקר לילה, בולט בראייה המעולה שלו, ניזון ממכרסמים ומציפורים קטנות ומאופיין בחוכמה (יש אפילו שמזהים אותו עם חוכמת הנסתר). אלא שלינשופים יש יתרון נוסף, והוא נוגע ליכולת שלהם לקחת חלק במשימה החשובה כל כך של הרחקת יונים. זה הרגע להציג בפניכם את המאפיינים והיתרונות של דחליל ינשוף, אחד הפתרונות העיקריים של הרחקת יונים באופן עצמאי שאנחנו ב"עופי יונה" מציעים עבורכם.

איך דחליל ינשוף תורם להרחקת יונים?

המטרה של דחלילים להרחקת יונים היא ליצור דמות מאיימת, מנקודת המבט של היונים, שתרחיק אותם מהמקום בו הם מוצבים. בעוד האדם עצמו לא נחשב למאיים עבור יונים, ולכן דחלילים בצורת אדם לא צפויים לעבוד כאן, בעלי כנף שונים בהחלט יכולים לעשות את העבודה. האפשרות הראשונה שלכם היא לרכוש עורב להרחקת יונים, והשנייה – דחליל ינשוף להרחקת יונים. היתרון המרכזי של הינשוף נוגע לכך שהוא ידוע בתור עוף דורס, מה שמעלה באופן כמעט אוטומטי את תחושות הפחד שהוא מעלה בקרב ציפורים שונות. ינשוף להרחקת יונים יכול לעשות זאת בצורה יעילה, ובמקביל גם לבצע הרקחת עטלפים, עורבים, ומזיקים אחרים. יתרון משמעותי מאוד הוא ששיטת הרחקה זו נחשבת ל"ירוקה" ואינה טומנת בחובה כל פגיעה בבעלי החיים.

ההתקנה של דחלילי ינשוף היא פשוטה בכל קנה מידה, כך שתוכלו לעשות זאת בעצמכם בקלות ותוך פרק זמן קצר: הדחליל מגיע עם טבעת לתליה, כשאופציה אחרת היא להעמיד אותו במקום יציב. הוא עשוי מפלסטיק, חומר גלם עמיד בתנאי הסביבה השונים וגם כזה המגיע עם תג מחיר נוח. בהתאם לכך העלויות של דחלילי עורבים וינשופים הן בהחלט נמוכות, מה שהופך אותם לאחד הפתרונות היותר נגישים של הברחת יונים וציפורים אחרות.

מגוון "זני" ינשופים להרחקת יונים

בכל אחד מהמקרים, ינשוף להרחקת יונים מגיע במראה מעוצב, שנראה אחד לאחד כמו בעל החיים הקסום הזה. לצד ההיבט הפונקציונלי של הדחליל והסיוע שלו במאבק שלנו למען הרחקת יונים, ניתן בהחלט להתבונן בו בתור פריט נוי שיכול לשדרג את החלל בו הוא מוצב.

אצלנו תוכלו לרכוש שלושה סוגים עיקריים של דחלילי ינשוף, הנבדלים ביניהם בגודל ובצורה:

  • ינשוף גדול – 50 ס"מ גובה
  • ינשוף רגיל – 40 ס"מ גובה
  • ינשוף עם ראש מסתובב – 45 ס"מ גובה. מתאים למחפשים פתרון היקפי ורחב יותר

בחירה מקובלת היא לרכוש כמה וכמה דחלילים, במטרה ליצור "להקה". ככל שמספר הינשופים גדול יותר, וככל שהם ניצבים במקומות בולטים יותר, כך ייתכן שהאפקט שלהם יהיה משמעותי. לכן ניתן לראות דחלילי ינשופים להרחקת יונים וציפורים נוספות בשלל מבנים, לרבות בנייני מגורים, בתים פרטיים, מבני תעשייה, גגות ושטחים חיצוניים גדולים מכל הסוגים. חשוב להדגיש כי אנו מציעים מגוון שירותים נוספים כדוגמת תיקון גגות רעפים בירושלים.

ינשופים

בואו להתייעץ איתנו

חשוב להדגיש שדחליל ינשוף להרחקת יונים יכול להיות יעיל במיוחד במלאכת ההרחקה, אבל זהו לא הפתרון היחידי שכדאי לחשוב עליו. בדרך כלל, אם חושבים על כמה וכמה פתרונות אפשר למצוא מענה לתרחישים שונים ולהגדיל את הסיכויים להרחקה מוחלטת של כל מי שלא רוצים שיהיה חלק מהמבנה. החדשות הטובות הן שיש מכלול רחב של מוצרים בתחום, חלקם מיועדים להתקנה עצמאית: רשת נגד יונים, דוקרנים ליונים, קפיץ מקפיץ להרחקת יונים, חוט רטט, מערכות שמע, שוקרים ומלכודות – והרשימה עוד ארוכה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני, במסגרתו נגדיר את הסיכונים עבורכם ונתאים לכם פתרונות על פי מאפייני המבנה, תנאי השטח, התקציב ופרמטרים נוספים.

 

תוכן עניינים
יצירת קשר